Friday, 21 December 2012

Skogstur i mørket

Kom hjem i kveld, kjempe sliten etter arbeidsuken og satte meg godt til rette i sofaen. Vurderte å legge meg i ni tiden, men da begynnte mamma sin hund å mase om kveldsturen sin. Det var skikkelig tungt å dra seg opp av sofaen, men jeg er såååå glad for at jeg orket! Vi gikk inn i mørke skogen, veldig koselig var det og jeg kjente energien min kom snikende tilbake.

Mamma og meg - ut på tur aldri sur

Fineste Lady som er hele 16 år 
♥  

Mamma i full fart, bitte litt skeptisk til å vandre i skogen i så sent på kvelden hehe

I morgen regner jeg med at vi tar med lillegutt en tur ut i skogen også. Blir ikke så lange turen da for vi er bedt på gløgg og pepperkaker hos et vennepar i morgen ettermiddag. Der samles vi ganske så mange med våre små hvert år, og det er alltid så hyggelig og gir ordentlig julestemning.

Ha en riktig god jul ♥ ♥ ♥

Monica

No comments:

Post a Comment