onsdag 26. desember 2012

Min erfaring med Ergo Bæresele

I forrige innlegg hvor vi var på gåtur i skogen så satt lillegutt på ryggen min, trygt plassert i vår Ergo Bæresele. Den gir riktig støtte til barnet og er lett, enkel å bruke og svært komfortabel. Lillegutt veier i dag 13 kg, men jeg merker knapt at han er på ryggen da han kommer helt tett inntill meg. Og veldig koselig er det også ❤

Ergoselen kan brukes som den er fra barnet er ca 3 måneder, men med det formsydde babyinnlegget i bomull som kan kjøpes separat ligger barnet trygt i bæreselen fra fødselen av. I starten bærer du barnet på magen men fra barnet er rundt 5 mnd kan du også bære på ryggen eller på siden. Man kan fint bruke bæreselen til barnet er 3-4 år. Jeg kjøpte Ergo Bæresele når lillegutt var nesten 2 år så har ikke erfaring fra å bruke den på helt små barn, men synes den fungerer utmerket som alternativ til bæremeis iallefall. Jeg er ganske lita av meg og jeg syntes desverre at det ble litt tungt å ha lillegutt i bæremeisen så jeg lette etter alternativer og kom over Ergo og har ikke angret. Hvis du klikker på Ergo Bæresele under etiketter så vil du se den er mye brukt på tur :)





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar