søndag 24. mars 2013

Blant fjord og fjell ♥

Noe av det jeg savner fra tiden jeg bodde på Møre er den vakre naturen. Det er noe eget med fjord og fjell ♥
I dag har vi vært 4 voksne og 4 barn på tur. Så kjekt å se familien min igjen! Vi gikk til en gapahuk, hvor vi lagde bål og lekte i skogen. Der var det huske, tau å klatre i og en "hytte", ikke rart barna storkoste seg :-)
 
   
Som vanlig har jeg med Ergo Bæreselen med. Kjekk å ha når lillegutt blir sliten, han storkoser seg baki der og jeg merker nesten ikke at jeg har han på ryggen. Et kjøp jeg ikke angrer på!!

Trollhuken het gapahuken og der koste vi oss med pølser, kanelpinner (pinnebrød med sukker og kanel) og mine hjemmebakte havrekjeks til dessert :-)

En fornøyd lillegutt i dyp samtale i gapahuken. Han liker å skravle han karen der....

Nok og finne på for barna ved gapahuken hvor det var klatre tau, huske og "hytte".


Gleder oss til nok en turdag i morgen :-)

5 kommentarer:

  1. Åh, det så virkelig ut som en flott tur for store og små! :)

    SvarSlett
  2. Hei! Koselige naturopplevelser for store og små ser det ut som :)
    Hvilken type Ergo bæresele bruker du her? Skulle hatt en slik jeg også tror jeg.
    Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har Ergo Bæresele sort økologisk (orginal)
      Du kan lese mer om den her: http://www.vidunderbarn.no/productdetails.php?product=799
      Ha en fin dag du også :-)

      Slett
  3. Hei og hå! Endelig på Møre! :) ikkje så langt unna meg da. gapahuker er kjempe kjekke for små barn å kose seg i, og ser det var fint tillaga rundt også. Ser ut som en riktig fornøyd liten kar med humøret på topp :)) Den Ergoselen er super! Eg har Ergo performance for friluftsbruk. Har ikkje fått brukt den på lengre tur enda, berre rundt omkring her på små turer, men lillemann trivst oppi den. Spes når eg har han på ryggen for tilvenning og vi danser!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, endelig på Møre :-) Så bra din lillegutt også trives i Ergoen. Jeg kjøpte den ikke før lillegutt var nesten 2 år, hadde jeg vist hvor genial den er hadde jeg kjøpt mye tidligere... Lett å ta med seg og den er behagelig for både meg og lillegutt :-) Lurt å venne lillemann til den gradvis da, håper dere får like mye glede av den som vi har!

      Slett