Friday, 21 June 2013

Velkommen inn i lekehuset vårt :-)

Da er endelig lekehuset så å si ferdig. Mannen har virkelig stått på denne uken for å bli ferdig med de siste strøkene med maling. Lillegutt var veldig fornøyd i dag når han så hvor fint det har blitt :-)

Lekehuset har fått både postkasse og ringeklokke. Siden lillegutt er veldig glad i å kokkelere så har lekehuset et lite kjøkken med masse utstyr slik han kan lage mat og servere sine heldige gjester. 


Lillegutt dekker på bordet med masse godt. Kom å spis :-)

Kunsten på veggen har lillegutt malt :-)


Hvis noen lurer så er lekehuset kjøpt på Maxbo og heter lekehus Linda. Det er på 3,2 m2. 

Lekehuset er mye brukt, jeg vet hvor jeg har lillegutt når vi driver på i hagen ;-)

5 comments:

  1. For en drøm av et lekehus! Så utrolig fint!! :)

    ReplyDelete
  2. Oi, til og med jeg ble misunnelig på den og jeg er hele 46 år:)) hihi:) så utrolig fin den var. Der kunne jeg hatt mye gøy med barnebarna:)))

    Love it:))

    ReplyDelete
  3. Heldige lillegutt som har så fin leikehytte!!! den var utruleg fin :))

    ReplyDelete
  4. Tusen takk! Ja det er stas med lekehytte, både for mor og sønn hihi ;-)

    ReplyDelete
  5. Så fint du har innredet lekehuset, heldige gutten din :)

    ReplyDelete