Friday, 12 July 2013

Padletur i solnedgangen

Mens vi var i Sverige fikk vi muligheten til en liten kjærestetur ;-) Kjekt med besteforeldre som kan passe lillegutt så vi får litt tid for oss selv. Må innrømme at det er lenge siden jeg og mannen har vært på tur alene, og selv om det bare ble noen timers padletur på en fin sommerkveld så gjorde det veldig godt. 

To fornøyde padlere




Mannen prøver fiskelykken men ble dessverre ikke noe fisk denne gang

Vakkert på Vänern






Var så fint på Vänern at jeg kunne padlet hele natten men da hadde jeg nok ikke kommet meg opp av kajakken igjen hehe ;-)






4 comments:

  1. Så mange fine bilder, og du og du for en nydelig mage på deg :) Herlig med sopp, det er noe som står veldig høyt på "få til"-lista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk! Ja plukke sopp er veldig gøy og ikke minst får man veldig godt måltid etterpå ;-)

      Delete
  2. Drømme forhold da:))) helt fantastisk flott. Bedre en dette kan det ikke bli:))

    ReplyDelete
  3. Så innmari nydelig!! Sånt eg berre kan drømme om enda.... kanskje når lillemann blir større og eg kan få barnevakt, kanskje eg og kan få en sånn solnedgangstur ;) ser i allefall fantastisk flott ut! :-D og som par er det utrulig godt å få være berre to også, man treng følelsen av det å være kjærester <3

    ReplyDelete