tirsdag 29. oktober 2013

Daglige trilleturer ♥

Jeg koser meg veldig i mamma permisjon, og dagene bare flyr avgårde. Lillesøster krever sitt, klær skal vaskes ++, middag skal lages og storebror hentes i barnehagen. Vi får da til en del kos og trilleturer også, men noen dager må vi bare være hjemme for å få litt gjort. Men uansett får jeg frisk luft hver dag mens jeg henter storebror for da lar jeg bilen stå og tar beina fatt. Det gir flere fordeler som at lillesøster får en god lur da hun sover veldig godt i vognen, men i tillegg så har jeg og storebror det veldig koselig når vi går hjemover. Da har vi god tid til å tulle og prate litt om hvordan dagen hans har vært. Det er bare oppoverbakke fra barnehagen hjemover så da får jeg også gratis trim på kjøpet, spesielt når jeg dytter vognen mens storebror står på søskenbrettet opp de bratteste bakkene....

Her er noen bilder fra en av våre trilleturer fra barnehagen og hjem :-)

Morro å hvile litt i en seng av høstblader


Titt titt!

Gleder meg alltid til å hente blide og goe storebror 

Luksus med permisjon og kunne ha mulighet til å hente tidlig :-)

Ha en fin høst dag du og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar