tirsdag 19. november 2013

På tur i skogen med lillesøster i Ergo Bæresele

Det har vært en kjempe fin høst, og vi har hatt mange fine trilleturer i marka. Men det er også kjekt å kunne gå på steder hvor man ikke kommer seg med vogn, og da er Ergo Bæreselen god å ha. Ved bruk av innlegg har jeg kunne brukt bæreselen fra lillesøster var nyfødt og hun trives kjempe godt i den. Har bare brukt bæreselen på korte skogsturer enda, men kommer helt sikkert til å bruke den mye mer framover :-)
 
 
 
Lillesøster sover så godt. Har anskaffet både fleece og regntrekk som festes på bæreselen, da holder lillesøster seg ekstra god og varm :-)







 

 Det har vært en fin høst, og det er luksus å ha mulighet til å komme seg ut i skogen på slike finværsdager :-)

 
 


10 kommentarer:

  1. Så nydlig å komme seg ut på tur, og ja det er en luksus å få lov til det.
    Vi har brukt bæresele og etter hvert bæremeis til minstemann hos oss, noe vi var fornøyd med. Vi dro han med i skogen med gåvogn før han kunne gå så han har blitt god på å komme seg frem ved egen maskin.
    Nyt dagene!
    Nann Karin

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Nann Karin :-) Å ha med gåvogn i skogen har jeg aldri prøvd, hørtes gøy ut :-)

      Slett
  2. Hei, fin blogg du har:) hvor kjøpes en slik bæresele og hva er prisen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Oddbjørg :-) Den kan kjøpes i de fleste butikker som selger babyutstyr eller på nett f.eks hos vidunderbarn.no. Koster ca 1000 +- etter hvilken modell du velger. Bæreselen kan brukes fra nyfødt (om du har innlegg) til rundt 4 år. Jeg bruker den til begge mine :-)

      Slett
    2. Takk for informasjon:) Vår baby er 1 uke i dag og pappaen er allerede klar til å ta han med ut på tur i skogen:) En slik sele må vi ha.

      Slett
    3. Gratulerer med baby. Hehe, koselig med ivrig pappa da, håper dere får mange koselige skogsturer :-)

      Slett
  3. Bæresele er berre fantastisk å ha! :) er så kjekt å komme seg i litt andre områder enn berre grusveier og asfalt. Håper dokke får mange fine turer i skog og mark! Har selen eg også, no som gut er 2 år, så blir den ikkje så mykje brukt enda, men rekner med til meir han vil gå sjøl, til meir får eg ta med selen. Kjekt å sjå innlegg fra deg Monica :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Så sant :-) Jeg bruker den fortsatt til storebror, han sitter så fint på ryggen min og trives godt. Burde egentlig hatt to bæreseler jeg... Vært en travel tid med dåp og huset fullt av besøk i det siste, men håper få skrevet noen innlegg snart da jeg har nok av ting å skrive om men bare litt for lite ledig tid foran pc'n om dagen....

      Slett