Thursday, 12 December 2013

Frynsegoder ♥

En av frynsegodene jeg har i mammapermisjonen er at jeg har friheten til å gå på tur når det passer meg. Slik som i går da det var det sol, nysnø og null grader ute. Så da ble det skogstur med lillesøster på magen ♥
Nede i dalen lå tåka tykk
 
 

Lillesøster sov hele turen foruten de første 5 minuttene hvor hun tittet storøyd på den vakre naturen. Jeg storkoser meg med å bære henne slik inntil meg, er så koselig kjenne varmen og høre golydene hun lager ♥

8 comments:

  1. Åhhh så nydelege frost bilder !! Så fint de har det ,her e det mørkt og tasigt ,den vesle snøen vi hadde har blåst og regna vekk :( håper på nytt snøfall til jul ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk :-) Dessverre har det meste regnet bort her også nå og ser ikke ut som det blir hvit jul på oss heller. Men det blir vel jul lell ;-)

      Delete
  2. Nydelige bilder! Akkurat sånn hadde jeg det hjemme i permisjon hele fjoråret frem til sommeren - laaange turer med hunden og tvillingene i vogn. Det er virkelig et privilegium både å ha permisjon og ikke minst bo i et land med sånt rett utenfor døren!! Kos deg videre i førjulstiden! :-)

    ReplyDelete
  3. Sukk.... nydelige bilder Monica! Virkelig winter wonderland :)) du er heldig som har ei rolig prinsesse, min gråt for det meste. Nyyyyt virkelig tiden, den er som du sei, frynsegode! :))

    ReplyDelete
  4. Tusen takk :-) Ja det er kjekt med ei rolig prinsesse som koser seg på tur :-)

    ReplyDelete
  5. Åååå....for noen bilder! Bare nyyyt ♡ Her har snøen regnet bort og jeg vurderer en eller annen kuldegradersdans fram mot jul.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for det, men nå regner det her også :-( Så fint om du kan danse litt for meg også ;-)

      Delete