Monday, 30 December 2013

Trugetur i Winter Wonderland

Heldige meg fikk truger til jul, og for en fin første tur jeg fikk med de. På Sjusjøen er det masse snø, og det var skikkelig idyllisk å gå tur mens solen gikk ned. Og det å gå der man vil og lage sine egne spor ga en herlig frihetsfølelse 




















Trugene er av merket Tubbs Women Journey 25. De har hælløft som er kjekt å ha i bratt terreng. Synes de var veldig lette og enkle å gå med. Jeg har ikke erfaring med andre truger så jeg kan ikke sammenligne, men jeg er veldig fornøyd og de vil nok bli mye brukt i vinter :-)

11 comments:

  1. Så utruleg nydelege bilder....Godt nyttår til deg og dine! :-)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Takk for det, Sjusjøen er utrolig vakkert sted, spesielt på vinteren :-)

      Delete
    2. Og godt nyttår til deg og :-)

      Delete
  3. Sitter her så ordløs jeg kan bli! For noen utrolig nydelige vinterbilder!!! Stor kontrast til stormer og regn som har vært her på sunnmøre! Var rene solterapien å komme på besøk til bloggen din! Tror jeg må nyte bildene engang til:))
    Et flott og turrikt nyttår til dere:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi det er bare å nyte de, man trenger all solterapi man kan få om dagen :-) Kjedelig dere regnet bort...., håper dere også får vinter snart :-)

      Delete
  4. Truger er utruleg kjekt å gå på - så desse kjem du til å ha masse glede av :). Nydelige vinterbilete! Godt nyttår til deg og dine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk og godt nyttår til deg og :-)

      Delete
  5. Wow!!! For nokre flotte bilder :)) reint misunnelig her eg sitter med vind og regn :-S trur ganske sikkert at du kjem til å få masse glede av dei trugene der :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det trur jeg også, er så enkelt å bruke de og kan gå hvor man vil omtrent, passer meg veldig godt :-)

      Delete