tirsdag 25. mars 2014

Nabby Babycall - liten og smart

For noen uker siden ble jeg spurt om jeg ville teste Nabby Babycall. Det er et ganske nytt produkt som er utviklet, designet og produsert i Danmark og nylig kommet til Norge. Jeg hadde aldri hørt om Nabby før så måtte jo sjekke hva det var for noe og så fort at det kunne være noe for meg. Jeg hadde allerede babycall hjemme, men den er tungvind å dra med seg synes jeg. Likte det at Nabby senderen til så ut til å være veldig liten og at mottakeren er smarttelefon som man uansett alltid har med seg.

Jeg har brukt den mye i de ukene jeg nå har testet den. Den er for eksempel fin å ha når lillesøster sover i vognen og jeg skal inn i barnehagen for å hente storebror. Den er også kjempe fin å ha på hytta, når jeg er borte på besøk, og når hun sover ute i vognen. Jeg har alltid Nabby liggende i stellevesken og bruker den omtrent daglig. Genialt produkt å ha med seg på tur!

Fordeler med Nabby
* Liten og veldig enkel å bruke
* Lang rekkevidde (opptil 340 meter)
*Krystallklar lyd
* Ingen signalforstyrrelser
* Lav stråling
* Rask å lade opp og varer 70 timer på en lading
* Mulig å stille inn lydfølsomheten
* Multitasker slik du kan bruke telefonen samtidig som den gir beskjed om barnet lager lyd
* Kan brukes både med Android og iPhone


I en liten eske får du alt du trenger - Nabby enheten med snor og USB ladeledning. Alt du trenger i tillegg er en Smarttelefon og så må også installere applikasjonen på telefonen, noe som er gratis og veldig enkelt. Ønsker du tilleggsfunksjoner som temperaturmåler, automatisk søvnteller og lytt nå så koster det nå bare 7 kroner på appstore. 

Nabby er alltid med på trilleturer. Jeg tenker at den også må være veldig kjekk å ha på telttur, da slipper vi å sitte helt inntil teltet i frykt for at barna skal våkne uten at vi hører de. 

Jeg kan trygt anbefale Nabby videre. Ønsker du å lese mer eller bestille din egen kan du trykke deg inn på deres hjemmeside eller facebookside


6 kommentarer:

  1. Så kjekk den var da. Ser den koster 1039,- og så står det at moms må betales i tillegg, blir det toll også?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant :-) Nei, det er kun mva (25%) du må betale, så total kostnad på produktet blir 1299,- .

      Slett
  2. Den så utrolig smart ut og veldig aktuell for oss som venter baby snart. Takk for tips!

    SvarSlett
  3. Så smart den virket. Må sende linken til noen av jentene mine:)))

    SvarSlett
  4. Så smart. Er du fornøyd med rekkevidden?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke testet maks rekkevidde, men er godt fornøyd :)

      Slett