torsdag 6. mars 2014

Skogstur, nysnø og trøtt jente i bæreselen

Det har vært mye mildvær i det siste, og det har snødd og regnet annenhver dag. Men her om dagen lavet det ned store mengder nysnø og det la seg så fint på trærne. På slike dager er det bare å komme seg ut, så da tok jeg på meg bæreselen, la lillesøster oppi og gikk ut i skogen. Lillesøster sovnet med engang, og jeg nøt lyden av de gode pustelydene hennes og fuglene som kvitret ivrig. 




Greit å holde seg på den tråkkede stien, hvis ikke så synker man godt nedi





Ei fornøyd jente hjemme fra tur med roser i skinnene 




4 kommentarer:

  1. Oi! Det var fuktig snø hos dokke. men dokke har i det minste snø. Pent hos dokke :))Her er det full vårstemmning. Søt og fornøgd lita prinsesse, som nok blir ei skikkelig utejente! Skal bli kjekt å følge med videre når ho skal lære å gå osv, og sjå storebror som faktisk begynner å bli ganske så stor no :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var bra jeg kom meg på tur den dagen, for nå har mye av snøen regnet bort her også. Litt trist, men ser også fram til våren for er litt lettere komme seg ut i skogen da synes jeg :-)

      Slett
  2. Vakkert! Og ser ut som en veldig fornøyd frøken :-) Som vanlig titter jeg innom og får skikkelig hjemlengsel her vi sitter i England og knapt har kjent vinteren komme... Fordelen akkurat nå er at påskeliljene har tittet frem og at det er meldt opp i 15 grader her i morgen! Fin kveld til deg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, 15 plussgrader hørtes jo veldig deilig ut da :-) Nå har mye av snøen regnet bort her, og mye av den snøen som er igjen er ganske så møkkete..... Så begynner bli litt klar for vår her også nå!

      Slett